Вівторок, 12.12.2017, 21:09
  Вас вітає Боржавська Долина!
Головна Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гість · RSS
Розділи сайту
Розділи новин
ПРОЕКТ "Збережемо малу залізницю" [15]
Ювілеї Боржавської вузькоколійки [3]
НПП "ЗАЧАРОВАНИЙ КРАЙ" [1]
Відновлення маркувань туристичних маршрутів [3]
Календар новин
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » ПРОЕКТ "Збережемо малу залізницю"
Наприкінці квітня місяця в Лондоні проходила щорічна конференція NEHRT - Довірчого Товариства Збереження Історичної Технічної Спадщини Нової Європи. Надаємо відомості про репортаж 
M11
  Австрієць хоче відновити вузькоколійки в Україні

Що вважати національною спадщиною? Прикладів, очевидно, можна навести чимало – від старовинних храмів до творів літератури, звичаїв та традицій. Але дехто вважає, що залізниця і потяги - це також національна спадщина.
У Лондоні базується доброчинна організація New Europe Railway Heritage Trust, яка допомагає відроджувати історичні залізниці у колишніх радянськи ... Читати далі »
Категорія: ПРОЕКТ "Збережемо малу залізницю" | Переглядів: 1732 | Додав: borzhava | Дата: 07.05.2009 | Коментарі (16)



Унікальній вузькоколійній залізниці на Закарпатті загрожує закриття. Будували її за Австро-Угорщини і нещодавно їй виповнилося 100 років. Цікава вона не лише як історична пам’ятка, вона далі є важливим транспортним засобом для гірських районів. Однак керівництво «Укрзалізниці» вважає Боржавську вузькоколійку нерентабельною і хоче її закрити навіть попри те, що останніми роками інтерес до неї туристів, особливо з Європи, постійно зростає.

Історія цієї малої залізниці бере відлік від часів Австро-Угорщини. Влада у Відні турбувалася про розвиток своєї далекої провінції, тому коли австрійські інженери проклали залізницю складним гірським тереном, на її відкриття 23 грудня 1908 року приїхав особисто міністр фінансів Угорщини. Запис про це ... Читати далі »

Категорія: ПРОЕКТ "Збережемо малу залізницю" | Переглядів: 1242 | Додав: borzhava | Дата: 03.10.2008 | Коментарі (1)


Боржавська вузькоколійка в Закарпатті — остання з понад десятка, що вціліла з минулих часів. Попередні «померли» — хто в муках і повільно, а хто швидко і майже непомітно. Всі будувалися для господарських потреб, зокрема, для вивезення деревини з важкодоступних районів Закарпаття.

Історія цієї малої залізниці бере відлік від часів Австро-Угорщини: 23 грудня 1908 року на її відкриття приїхав міністр фінансів Угорщини. Запис про це зберігся в архівах. З того часу вона вірою і правдою слугує закарпатцям, хоча в останні два десятки років протяжність колій невпинно зменшується. Нині вона становить усього 62 кілометри, тобто скоротилася вдвічі.

На початку серпня ця вузькоколійка допомогла яскраво відзначити День залізничника. Тоді близько двох сотень пасажирів, ... Читати далі »

Категорія: ПРОЕКТ "Збережемо малу залізницю" | Переглядів: 2068 | Додав: borzhava | Дата: 02.10.2008 | Коментарі (5)

« 1 2 3
Сайт управляється системою uCoz